Uitgevers

Digitale proefeditie op eigen website en in online wervingsnetwerken
BladerBox verrijkte als eerste online respons- en verkoopformulieren met gedigitaliseerde delen van tijdschriften en (dag)bladen. Dit leidde tot 7,5% hogere conversies! Natuurlijk zijn er ook steeds meer titels die deze proefedities in een eigen website of portal verwerken!

ga naar debladen.nl aanbieding Grazia

residence.gif (11684 bytes)


Voorbeeld responsformulier
Diverse (wervings)netwerken koppelen een digitale proefeditie aan hun responsformulieren. Onderstaand een voorbeeld van een responsformulier voor het tijdschrift Grazia binnen het netwerk van DeBladen/OMG en Zester en een voorbeeld van Prive in het netwerk van Read & View.

ga naar debladen.nl aanbieding Grazia zester-grazia.gif (15694 bytes) ga naar 123tijdschrift.nl
Bekijk BladerEditie>> Bekijk BladerEditie

Unieke "One edition serves all" werkwijze
Uniek aan BladerBox is dat de uitgever controle houdt over welke proefeditie binnen de (wervings)netwerken wordt opgenomen. Wijzigt de uitgever zijn proefeditie in het systeem dan wordt deze automatisch gewijzigd in alle netwerken en de duizenden webpaginas die hier aan vast hangen.

Aangesloten netwerken

sanoma-uitgevers.gif (2549 bytes)


De voordelen
• Er is maar 1 Blader Proefeditie nodig om alle aangesloten online (affiliate) verkoopformulieren te verrijken en dus betere respons te laten genereren.
• De uitgever bepaalt welke content er wordt getoond.
• Een aanpassing aan de genoemde Blader Proefeditie wordt direct
   binnen alle netwerken doorgevoerd.
• Bestaande uitgaven kunnen middels aanlevering van een PDF bestand
   1 op 1 worden omgezet door de BladerBox-robot zonder extra ontwerpkosten.
• De BladerEditie is ook op eigen site(s), acties of e-mailcampagnes in te zetten.
• Tarieven liggen aanzienlijk lager dan offline proefeditie verspreiding.
• Indien gewenst kunnen NAW gegevens ook worden afgevangen.